B±dzwol - 2008-05-02 09:27:27

Elo!
Od razu przejde do rzeczy!
To moj pierwszy czr nie oceniajcie wiec zbyt surowo!


Więc tak:

robimy plik earth.lua a w nim



Spoiler:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 54)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -50, -1.5, -50)

arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 2, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
    return doCombat(cid, combat, var)
end

Nastepnie w spells.xml piszemy



Spoiler:
<instant name="Earth Quake" words="Exani mas tera" lvl="40" maglv="25" mana="800" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="earth.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>


Tu macie screena jakby cos \/

http://img253.imageshack.us/my.php?image=czarax0.png

Xanter - 2008-05-02 12:09:57

fajny czar przyda sie 7/10

Hubertuse - 2008-07-14 17:29:03

Może Być 5/10 ;]

Exevo Tera Hur Przerobione ;]

NOKIA - 2008-08-04 12:05:58

WeĽ mi kurwa na GG wytłumacz bo jestem taki tempy że nie rozumiem :!::!::!:

Mój nr. GG to :...

9164561

Pisz nawet jak jestem nieaktywny :D :pp :piwo:

www.waszaklasa.pun.pl www.ptrl.pun.pl www.smokiignomy.pun.pl www.wayofninja.pun.pl www.3wrakow.pun.pl